IT management solutions
Als Multi-serviceprovider (MSP) van Manage Engine ICT-oplossingen, zorgen wij ervoor dat ons team de volgende zaken levert:
Efficiëntie
Zorg ervoor dat het bedrijf van elke klant 24x7 soepel functioneert, voer routinematige hardware-onderhoudstaken uit om downtime en storingen te voorkomen, en bied voortdurende helpdesk- en externe IT-ondersteuning.
Responsiviteit
Zorg voor servicecontinuïteit en blijf zeer responsief wanneer nodig door IT-wijzigingen snel aan te passen en downtime te vermijden. Lever de benodigde hoeveelheid diensten en ondersteuning op het moment dat dit nodig is en los eventuele IT-problemen direct op.
Beveiliging
Monitor servers en websites voortdurend om beveiligingsinbreuken te voorkomen. Automatiseer beveiligingspatches en software-updates en waarschuw klanten onmiddellijk bij onregelmatigheden. Behoud bedrijfscontinuïteit, voorkom elk type gegevensverlies en richt u op gegevensback-up en rampenherstel.
Naleving
Informeer klanten over de vervaldatums van hun softwarelicenties, houd de betalingsinformatie van klanten veilig en zorg ervoor dat de beveiligingspraktijken van klanten in overeenstemming zijn met de huidige regels en voorschriften.
Beheer op afstand
Beheer de IT-infrastructuur van uw klanten effectief vanaf elke plaats, op elk moment, en maak werken op afstand mogelijk voor hun gedistribueerde personeelsbestand.
Beheer uw IT-infrastructuur efficiënt met:
- Multi-tenant architectuur.
- Ondersteuning via meerdere kanalen.
- Volledig zicht op de status van klantennetwerken.
- Aanpasbare klantendashboards.
- Tijdregistratie en vereenvoudigd SLA-beheer.
- Direct, betrouwbaar geavanceerd beheer op afstand.
- Rond-de-klok netwerkbewaking.
- Kritieke gegevensbescherming voor gevoelige informatie.